http://premium-ip.tv/

STeam

New member
CSVipshare User
#1
http://premium-ip.tv/


Shit shit shit shit, we paid 15 euros for a month, every time you need to enter a password annoying and channels (although many) taking all, highly recommended .....

Merda merda merda merda, pagato si 15 euri per un mese, tutte le volte devi inserire una fastidiosissima password e i canali (anche se molti) scattano tutti, sconsigliato vivamente.....
 

yvan

New member
CSVipshare User
#4
I paid 16 euro for a month , username and password are not accepted , and so I never saw anything . 8 email I sent on their third account and they never responded . Now I opened a dispute with paypal . CROOKS !!!!

Io ho pagato 16 euro per un mese, username e password non vengono accettate e quindi non ho mai visto niente. Ho mandato 8 mail sui loro 3 account e non hanno mai risposto. Ora ho aperto un contenzioso con paypal. TRUFFATORI !!!!
 

alex.net

New member
CSVipshare User
#9
Un saluto a tutta la comunity di cs-vipshare.
Mi sono iscritto per aiutare gli altri ad un acquisto consapevole. Detto questo, come utente del servizio premium-ip.tv,sconsiglio vivamente la sottoscrizione. Io l'ho fatta per 3 mesi, ebbene ha funzionato per circa un mese e non per tutti i canali indicati, adesso sono praticamente spariti tutti.
Quindi questo sito è solo un mangia soldi. ATTENZIONE.
 

c0l0rad05

New member
CSVipshare User
#12
Same here. But Paypal refunded me! You have to open a ticket!

Mi è capitata la stessa cosa, ma paypal mi ha rimborsato l'intero importo dopo aver aperto un ticket!
 

dar3vil

New member
CSVipshare User
#13
Un saluto a tutta la comunity di cs-vipshare.
Mi sono iscritto per aiutare gli altri ad un acquisto consapevole. Detto questo, come utente del servizio premium-ip.tv,sconsiglio vivamente la sottoscrizione. Io l'ho fatta per 3 mesi, ebbene ha funzionato per circa un mese e non per tutti i canali indicati, adesso sono praticamente spariti tutti.
Quindi questo sito è solo un mangia soldi. ATTENZIONE.
Confermo anche io avevo stipulato 3 mesi e dopo soli 3 giorni non si vede già più nulla. Sapreste indicarmi come inviare ticket per rimborso?

I have stipulated 3 month subscription and after only 3 days I don't see any channel anymore. May you suggest me how to open a ticket for refund?
 

toonmag

New member
CSVipshare User
#14
just had this email of them beware

Hey there,



Firstly, we would like to thank you for using our IPTV services and hope you continue to be happy with it.


If you Thinking about upgrading your account or ordering a Lifetime account,

please do it now because it's the best time to get your account for just 99 euro only. this offer is limited and ends in the next 48 hours.


Lifetime means account forever, unlimited years with full access to Over 600 Channels SD, HD, FULL HD & 3D

(Uk, Italy, Germany, France, Greek, Turkey, Albania, BEINSPORT, NOVA, Scandinavia...)




Be quick and order your account now,

==> http://premium-ip.tv/payment/step2.html



Grab it while you can,

- PAYPAL Available! 10 days money back if you are not satisfied.

==> http://premium-ip.tv/payment/step2.html




Best Regards,
Premium-IP.tv TEAM
 

koamivi

New member
CSVipshare User
#15
After buy the service for 99€, surprise, no French channels. I send email but not response.
Very bad!!! I need my money back like you said in your email.

- PAYPAL Available! 10 days money back if you are not satisfied.
I bought the service may 5 so like you say, I want refund.

thank you.
 
Top